lördag 31 januari 2009

Hej, hej!!




Nu är jag också med, tror jag :) Hade inte fattat att ni andra redan kommit så långt förrän jag anmält mej, men lugn, jag ska hinna ifatt i spurten.









Jag stickar på ett par "Simply Ginny-socks" och är helt betagen i mönstret. Enkelt och stilrent. Att jag dessutom fick ett garn i perfekta färger (tycker jag :) ) när jag beställde ett sockgarnspaket från Garnhärvan, gjorde inte saken sämre. Garnet heter "Fortissima Socka Mexico Color" och kommer från Schoeller + Stahl.

Sen har jag planer på att sticka en "Dobby-Hat" men man kan aldrig ta för givet att alla planer går i lås... (fast jag har ett garn jag skulle kunna använda)


Ha det gott alla HarryPotter-diggare så hörs vi!! / Atti

1 kommentar:

  1. Det är verkligen ett underbart garn! Dobby Hat är lätt att göra det går på ett kick och den blir så läcker.

    SvaraRadera